Coaching

De professionele coaching die wij voorstellen richt zich naar alle professionele sectoren (ondernemingen, vennootschappen en organisaties) alsook naar particulieren. Onze coachingis gebaseerd op een partnerschap waarin de coach en zijn partner samen de objectieven bepalen, evenals het kader waarbinnen deze zich bevinden.

Voorafgaand aan elke sessie kiest de partner het aan te kaarten thema. De coach luistert en geeft nadien opmerkingen. Op deze wijze verduidelijken we de perceptie van de klant en oriënteren we deze in de richting van een actieve houding.

Op deze manier wijzen we de partner op zijn verantwoordelijkheid in het nastreven van zijn eigen objectieven, terwijl de coach deze omkadert met als doel de partner toe te laten om zijn kennis verder uit te diepen, zijn prestaties te verbeteren en zijn professioneel leven te valoriseren.

Dankzij de coaching kan de partner rekenen op een versnelde vooruitgang binnen het door hem gekozen kader om zijn objectieven te behalen.